Acasa » Stiri » Important la Geneva: Porsche Cayenne Turbo, cu dedicatie de la Mansory

Important la Geneva: Porsche Cayenne Turbo, cu dedicatie de la Mansory

Postat in 8 martie 2011
/

De cand a ajuns sub umbrela lui Mansory, fosta divizie Rinspeed specializata in “gadilarea� modelelor Porsche a avut de lucru constant, ocupandu-se ba de vedeta 911 (si ale sale jdemii de versiuni), ba de misiuni ceva mai dificile, precum cea de transformare a lui Panamera intr-o masina care sa nu-ti strepezeasca ochii.

Acum, a venit randul lui Cayenne – un alt model cu design controversat –, iar rezultatul nu numai ca incanta ochii fotbalistilor, dar, gratie motorului turbo de aproape 700 CP, le umple si sufletul golit de pofta dupa demaraje “cu scart�.

Ca de obicei cand vorbim despre un program de tuning semnat de Mansory, trebuie sa insistam asupra fibrei de carbon. Care este prezenta in cantitati industriale. Deflectoarele fata/spate, “sorturile� laterale, bosajele dolofane (acestea maresc latimea SUV-ului cu 60 mm in fata si 80 mm in spate), capota si o groaza de elemente decorative prezente in habitaclu sunt, cu toatele, confectionate din acest material ultrausor.

Doar jantele de 22 de inch, incaltate cu pneuri de 295/30/22, sunt marturii ale faptului ca angajatii companiei germane lucreaza si cu metalul, din cand in cand.

Per ansamblu, Mansory nu este un specialist in modificat motoare, preferand, in majoritatea cazurilor, sa aduca un mic plus de cai prin modificarea ECU-ului; diviza elvetiana, in schimb, se pricepe de minune la atari operatiuni. A dovedit-o si cu aceasta ocazie, cand a obligat propulsorul V8 biturbo de 4,8 litri sa produca 690 CP si 800 Nm in loc de 500 CP si 700 Nm.

Rezultatul? Masina rezolva proba de acceleratie 0-100 km/h in 4,4 secunde (4,7 secunde in serie) si atinge o viteza maxima de 300 km/h (278 km/h in serie). Du-te Dica, du-te…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *