Acasa » Stiri » Subaru Impreza WRX STI sedan. In sfarsit!

Subaru Impreza WRX STI sedan. In sfarsit!

Postat in 14 mai 2010
/

Dupa ce s-au ratacit in propriile ateliere de creatie si dupa ce au primit observatiile clientilor si fanilor marci, inginerii Subaru au scos un nou iepure din joben.

De fapt acelasi iepure care i-a consacrat prin performanta, mai mult decat prin design: sedanul Impreza STI.

Noutatile includ o noua suspensie care promite performante exceptionale pe drumurile virajate, utilizand bare stabilizatoare cu diametrul marit cu 1 mm, atat in fata cat si in spate, jante ultrausoare de 18 inci, un spoiler frontal redesenat si optimizat aerodinamic cu extractoare laterale.

Acest mini-Godzilla este animat de binecunoscutul motor Boxer cu patru cilindri, care scoate 305 CP, gestionati cu ajutorul transmisiei 4×4 Symmetrical All Wheel Drive, care beneficiaza de un diferential central DCCD (Driver Controlled Central Differential) care poate folosi trei moduri complet automate si un mod manual, cu sase setari diferite pentru blocarea acestuia.

In plus soferul, mai bine spus pilotul, are la dispozitie un buton rotativ ce comanda sistemul SI-Drive (Subaru Intelligent Drive), care permite selectarea unuia din cele trei programe disponibile pentru modificarea parametrilor de functionare ai motorului si suspensiei.

Din pacate interiorul este destul de tern, dar cine isi ia un STI se gandeste la multe alte chestii inainte sa arunce privirea la plasticul de pe bord.

Scaunele din fata sunt profilate pentru un stil de condus sportiv, iar interfata audio permite conectarea unui MP3 player sau a unei surse exterioare, daca soferul este prea ocupat sa schimbe CD-ul.

Pentru cei care se ratacesc usor, masina poate fi dotata cu un sistem de navigatie cu conectivitate Bluetooth pentru telefonul mobil si hands-free incorporat.

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *