Acasa » Stiri » Spyker si Youngman reaprind flacara lui D8 Peking-to-Paris

Spyker si Youngman reaprind flacara lui D8 Peking-to-Paris

Postat in 29 august 2012
/

Daca va castiga procesul intentat lui GM – Spyker cere 3(trei) miliarde de dolari gigantului din Detroit, fiindca acesta s-a opus vanzarii lui SAAB catre diverse firme din China –, compania olandeza isi va indeplini toate visurile. Inclusiv pe cele umede.

Pana atunci insa, ea si noua partenera de afaceri, Youngman, vor scoate de pe linie moarta proiectul D8 Peking-to-Paris. Recte, SUV-ul din imagini.

OK, OK – pe vremea cand a fost facuta fotografia asta, masina era botezata D12 Peking-to-Paris. Si asta pentru ca avea sub capota un motor W12, de origine Audi, ce dezvolta 500 CP. Intre timp, organizatiile ecologiste au capatat mai multa putere decat ar trebui, asa ca Spyker trebuie sa se gandeasca la un propusor ceva mai “curat�. Mai precis, un V8.

Greu de spus cate foci vor fi crutate, dar un lucru e cert: chiar si cu un asemenea agregat, viitorul D8 P2P (un acronim a la Harlem al lui “Peking-to-Paris�) nu va fi deloc lent. Altfel, nu se va justifica pretul de 250.000 de euro, pe care olandezii si chinezii au de gand sa-l lipeasca pe parbriz.

Cat despre firma care se va ocupa efectiv de constructia SUV-ului, aceasta va fi un joint-venture in care asiaticii vor detine 75% din actiuni. Normal, fiindca Youngman va investi 25 de milioane de euro in proiect; intre timp, Spyker va pune la bataie tehnologia conceptului prezentat in 2006 si, evident, marca proprie.

Potrivit comunicatului oficial, D8 P2P va fi lansat la sfarsitul lui 2014 si va purta titulatura SSUV. Adica Super Sports Utility Vehicle. Te asteptai la altceva?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *