Chiar daca nu ameninta pozitia lui Scirocco – din punct de vedere al prezentei stradale, cel putin –, parerea pe care ne-am format-o este similara celei de la hatch-ul KIA: pentru un model asiatic, i30 3-door arata bine. Iar cel mai important lucru este faptul ca, idem cazului Cee’d/Pro_cee’d, Hyundai nu a trantit, pur si simplu, doua usi mai mari in locul celor patru portiere.
In schimb, designul versiunii cu cinci usi a fost cizelat pana cand a rezultat o compacta cu alura de coupe, pigmentata cu elemente de stil specifice (vezi calandrul negru, conturul lampilor de ceata, bara de protectie reprofilata, taisul
liniei laterale si, nu in ultimul rand, jantele de 16 inch cu look exclusiv). Greu de decis intre surori
, nu?
Nicidecum: gama de motorizari a lui i30 3-door curpinde patru unitati in cinci versiuni de putere, la care se va adauga, aproape sigur, un benzinar turbo cu rol de arma anti-VW GTI. Abia acum e greu de decis…