cox-ului. Cel putin aici, in Europa, sportiva coreeana este disponibila doar cu un
polizorde 1,6 litri si 140 CP – la fel de nepotrivit ca o pereche de pantaloni scurti in Camera Lorzilor.
In schimb, americanii sunt mult mai bine tratati cu varianta lor de 200 CP, iar, la SEMA, Hyundai va pune sare pe rana cu o versiune de… 400 CP!
OK, e doar un concept, insa fii sigur de un lucru: imediat ce marele salon dedicat produselor aftermarket se va fi terminat, tunerii din toate colturile tarii vor fi asaltati de comenzi asemanatoare. Iar acestia vor avea de reprodus programul care a obligat motorul turbo de 1,6 sa dezvolte o putere similara cu a lui Porsche Carrera S. Super!
Pentru asta, vor avea doua optiuni: fie vor dezvolta kit-ul in-house, fie vor apela la Cosworth – specialistul contactat de Hyundai pentru producerea conceptului din imagine.
Botezat Velocity
, bolidul se mai lauda cu un cuplu de 475 Nm, un set de arcuri si amortizoare Bilstein, un sistem de franare Brembo, patru jante de 19 inch si, bineinteles, un bodykit ce-ti transmite ca n-ai cu ce. Si, de data asta, se prea poate sa n-ai…