Acasa » Stiri » Important la Detroit: Infiniti Q50

Important la Detroit: Infiniti Q50

Postat in 15 ianuarie 2013
/
Comments are off for this post


Dupa ce a fost anuntat de teasere-le prezentate in ultimele zile, a venit momentul adevarului pentru noul Infiniti Q50, care a fost dezvelit oficial la Detroit.
Urmasul lui G37 vine cu un design ce inglobeaza toate detaliile modelelor actuale pentru a prezenta o gama matura cu un design omogen.
Grila frontala preia tema de la actualui Infiniti JX, care urmeaza sa fie rebotezat QX60, in timp ce partea posterioara a primit o serie de lampi asemanatoare cu cele de pe FX (viitorul QX70_ pentru a putea ancora mai bine identitatea modelelor din clasa medie.

Interiorul este,mai degraba, o evolutie a modelului pe care il inlocuieste decat o revolutie.

Comenzile sistemului de climatizare automat cu doua zone sunt montate de-o parte si de cealalta a consolei centrale, merci Cadillac CTS!
Dupa ce au fost indelung criticati, inclusiv de noi, pentru designul arhaic al afisajului pentru computerul de bord, Infiniti se razbuna acum avand la bord mai multe ecrane decat pot fi gasite in regia unei televiziuni.

Intre cele doua indicatoare de bord principale (turometru si vitezometru) se afla un ecran ce poate prelua diferite functii, in timp ce consola centrala dispune de doua ecrane cu comanda tactila, ce fac parte din noul sistem InTouch.
Pentru cei sensibili la urmele de degete pe ecrane, exista posibilitatea accesarii sistemelor de bord prin intermediul unui controller montat pe tunelul median.
Printre dotari se regaseste sistemul DAS-Direct Active Steering , care modifica in timp real raportul de demultiplicare al sistemului de directie si efortul necesar pentru a comanda acest sistem.
Apoi mai avem si ALC – Active Lane Control care intervine in mers si face mici corectii ale traiectoriei cand un computer dedicat, folosind imaginile unei camere de luat vederi, sesizeaza abateri ce pot da nastere unor evenimente nefericite.

Pentru inceput vor fi oferite doua versiuni de motorizare, ambele consumatoare de benzina.

Prima va folosi binecunoscutul motor V6 cu cilindreea de 3,7 litri, capabil saproduca 328 CP si 364 Nm.
Cea de-a doua versiune va fi animata de agregatul hibrid gasit si in dotarea actualului M35h, ce combina un motorul V6 cu cilindreea de 3,5 litri si un motor electric, care produc, impreuna, 354 CP.

Pentru Europa ne asteptam sa avem parte si de versinui diesel, una fiind, mai mult ca sigur, cea echipata cu motorul V6 diesel oferit pentru M si FX, care produce 238 CP, in timp ce zvonurile anunta si cel putin o motorizare produsa de Mercedes-Benz, probabil cu 4 cilindri.

Preturile nu au fost anuntate, dar ne asteptam sa fie la nivelul modelelor premium germane, cu diferenta ca noul Q50 va veni echipat, inca de la versiunea de baza, cu multe dotari ce se regasec pe lista de dotari optionale la concurenta germana.

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On YoutubeCheck Our Feed