Aceasta decizie are ses daca tinem cont de faptul ca ML este fabricat in SUA si a fost proiectat pentru americani.
Pentru noul model, AMG a umblat la motorul V8 biturbo cu cilindreea de 5,5 litri si l-a facut mai puternic, dar si mai economic.
Astfel, ML 63 AMG se lauda cu 518 CP si un moment motor de 700 Nm, in timp ce consumul de combustibil a scazut cu 33% fata de predecesorul sau.
Pentru cei carora li se pare ca nu pot pleca cu un TIR legat de bara din spate cu 518 CP, AMG a pregatit un pachet special numit AMG Performance Package, care ridica puterea la 550 CP si momentul motor la 760 Nm.
Suficient cat sa stea la masa cu BMW X5 M si sa se uite urat la el…
Toata aceasta putere are nevoie de o cutie de viteze optimizata pentru a avea pierderi cat mai mici in transmisie. Astfel, motorul a fost cuplat la o cutie de viteze cu 7 trepte botezata AMG SPEEDSHIFT PLUS 7.
De la cutia de viteze, toata puterea ajunge la rotile dotate cu jante AMG de 20 de inci (optional 21 de inci) echipate cu anvelope 265/45 R 20.
Tot acest lant cinematic ajuta SUV-ul germano-american sa atinga prima suta de kilometri pe ora in 4,7 secunde (4,6 secunde pentru versiunea cu 550 CP) si sa accelereze pana atinge viteza maxima limitata la valoare de 250 km/h.
Nu s-a comunicat niciun pret, care va fi in jurul a 6 cifre, dar stim ca Mercede-Benz ML 63 AMG va fi disponibil in showroom-urile Mercedes-Benz incepand cu primul trimestru din 2012.