Cu toate astea, tunerii prefera cartea ursului latrat de caini. Ii dau inainte cu antrenarea V8-ului de 6,2 litri, care, in varianta propusa de McChip, sare pragul celor 700 CP.
De fapt, clientilor li se dau doua optiuni: fie aleg un kit aprobat de TUV (RAR-ul german), in urma caruia propulsorul AMG ajunge la 680 CP si 770 Nm, fie merg pe mana unuia dedicat exportului, ce ridica stacheta la 706 CP si 793 Nm.
Ambele au la baza o lunga lista cu modificari, cea mai importanta dintre ele fiind instalarea unui compresor mecanic; tocmai de aceea, factura loveste cu greutatea pumnului lui Klitschko (Vitali sau Wladimir, chiar n-are importanta). 69.900 de euro pretinde McChip pentru kit-ul cu stampila TUV, in timp ce programul extremist
costa 78.999 de euro.
Instalarea oricaruia dintre ele dureaza cinci zile, asa ca ai timp berechet sa-ti convingi contabilul…