Din pacate, nu prea avem la ce: C4 are un exterior la fel de inspid precum o dusca de apa plata.
Intoarce-l pe toate partile si, din pacate, vei ajunge la aceeasi concluzie: de departe, seamana nitel si cu Opel Astra, si cu Megane… de fapt, seamana cu aproape oricare alt concurent din segment (amicul Csabi are o teorie interesanta despre chestia asta pe treidem.ro).
Una peste alta, ii lipseste acel strop de factor X pe care il avea vechea generatie, chiar daca sunt cativa care sustin ca masina a castigat la capitolul eleganta. Interiorul se mai revanseaza putin, in ciuda disparitiei volanului cu butuc fix. In plus, viitorii clienti vor putea opta pentru o multime de dotari interesante, precum scaunele fata cu masaj, sistemul de monitorizare a unghiului mort, plafonul panoramic si sistemul eTouch (cel care sta cu ochii pe consumul de combustibil si pe stilul de condus)
Trecem la partea tehnica, unde, in planul agregatelor conventionale, nu ne asteapta prea multe noutati: noul C4 va fi animat de catre obisnuita armada de propulsoare diesel si pe benzina, oferite cu sau fara supraalimentare. In schimb, in ceea ce priveste motoarele ecologice, Citroen este gata sa dea un atac hotarat pe piata vehiculelor hibride, gratie unei noi propulsii benzina/electrice.
Deocamdata nu se stiu prea multe in privinta performantelor acesteia, dar asteptati-va ca combo-ul motor electric/sistem stop-start/sistem de franare regenerativa sa-l ajute pe C4 sa emane mai putin de 100 g de CO2 la fiecare kilometru. La vie en rose… Pardon, vert.