Si sa nu va ganditi ca doar designul e de capul lui.
Spre exemplu, atuul principal al oricarui combi, portbagajul, atinge in cazul lui Astra Sports Tourer deloc neglijabila valoare maxima de 1.550 de litri, el depasindu-si din acest punct de vedere concurentul principal, VW Golf Variant, cu 55 de litri.
Apoi este gama de motoare, care, in cazul break-ului din Ruesselsheim, va fi mai bogata cu doua propulsoare. Este vorba despre doua versiuni ale aceluiasi motor turbo pe benzina de 1,4 litri, ce vor produce 120, respectiv 140 CP.
In total, opt agregate vor fi puse la dispozitia clientilor lui Astra Sports Tourer – cel mai slab va avea 95 CP, iar cel mai puternic 180 CP –, fiind de asteptat ca cele diesel sa-si rezerve, din nou, o felie consistenta din tortul vanzarilor.
Deocamdata, oficialii Opel nu au dezvaluit care va fi pretul de baza al combi-ului de clasa compacta, insa nu ne indoim ca acesta va fi suficient de mic incat masina sa-si pastreze sansele de a ocupa 25% din volumul comercial al gamei.