Si pentru ca noi nu ne jucam cu epitetele, iata si dovada: sub capota mocneste un vulcan de 670 CP si 850 Nm…
Categoric, nu sunt multe supercar-uri care sa se mandreasca cu o herghelie atat de numeroasa – d-apai cu un asemenea cuplu –, insa Lumma este genul de tuner care nu se incurca cu jumatati de masura atunci cand tine neaparat sa demonstreze ceva.
In cazul lui CLR X 650 M, nu stim exact ce; probabil, are legatura cu faptul caun BMW X6 cu patru insi si 300 kg de bagaje poate ajunge in punctul B la fel de repede ca un Ferrari cu doi insi si doua portofele. Iar cand o va face, va strange in jurul lui o gramada de pusti care vor intreba in ce se transforma.
Pe bune – exista si alte modalitati de a rula cu o viteza de 312 km/h decat intr-o masina care arata precum o ambulanta violata de Megatron. Putem intelege nonconforismul fin al habitaclului, cu a sa combinatie de piele neagra si fibra de carbon albastra, insa acel exterior – care, analizat pe bucati, nu e tocmai rau (capota din fibra de carbon, jante din aliaj de 20 de inch, kit de suspensie ce reduce garda la sol cu 45 mm, etc) – iti lasa tot atatea sanse sa treci drept un om serios pe cate mai are Franta sa devina campioana mondiala la fotbal. Merde…