In afara unor mici interventii la nivelul barelor de protectie, calandrului si farurilor, prea mare lucru nu putem spune despre “noua� masina�; mai mult – daca aruncam un ochi pe fisa tehnica, ne dezumflam de tot.
Nu ne intelege gresit: suntem absolut incantati de motorul V12 de sase litri – chiar daca este rezultatul “sudarii� a doua agregate V6 de Ford Mondeo –, insa, in ziua de azi, a veni cu 470 CP intr-o nisa unde lumea buna are de la 500 de cai in sus, e ca si cum ai scoate cutitul la o bataie cu pistoale.
Sigur, cei care tin cont de asta au oricand la dispozitie modelul DBS, insa acea masina costa cu vreo 50.000 de lire mai mult. Ceea ce o aseaza intr-o alta liga. Ceea ce inseamna ca are alti adversari. Ceea ce… ati prins ideea.
Sa ne intoarcem insa la DBS – si la frumusetea sa parca nemuritoare – si sa notam faptul ca, in afara schimbarilor anterior mentionate, britanicii s-au folosit de acest facelift pentru a introduce un set de jante cu design nou (si diametru de 20 de inch), o tehnologie Bluetooth imbunatatita si, nu in ultimul rand, un nou sistem de variere a tariei amortizoarelor, botezat ADS.
Destul de putin, iar, la 122.445 de lire sterline (chiar 131.445 de lire sterline in cazul in care optezi pentru DB9 Volante), masina nu e tocmai ieftina. Sau noua. Fii pe pace insa: connaisseur-ii vor intelege…