Acasa » Stiri » Peugeot 508 a fost prezentat oficial

Peugeot 508 a fost prezentat oficial

Postat in 12 iulie 2010
/
Comments are off for this post

Francezii
din Sochaux au oferit primele imagini oficiale ale noului varf de
lance botezat  508, care va inlocui actualul 407, incepand cu 2011.

Lansarea
oficiala va avea loc la Salonul Auto de la Paris din toamna, unde vom
putea vedea cu ochii nostri saltul calitativ al noului model. Cel
putin asa pretind oficialii Peugeot, care descriu noul model ca fiind
un adevarat exemplu al scolii franceze de design si tehnologie.

Pe
langa designul reactualizat si, din cate se vede din poze, o
vizibilitate mult mai buna, noul 508 se prezinta cu o ergonomie
imbunatatita si un habitaclu ce aduce aminte, la o alta scara,
evident, de tendinta Porsche, cel putin la dispunerea displayului
centralei multimedia intre cele doua guri de ventilatie de pe consola
centrala si migrarea comenzilor catre componenta orizontala a
aceleiasi console centrale.

Designul
noului model se prezinta ca o evolutie naturala a modelului 407,
aducand imbunatatiri in partile unde ante-mentionatul 407 a fost
criticat: vizibilitatea este mult mai buna, disparand stalpii A
foarte inclinati. S-a renuntat, de asemenea, la stalpul C atipic
folosit la actualul 407 SW, in favoarea unuia clasic, ce permite o
vizibilitate net superioara, dar aduce aminte de un Seria 5 Touring

 Daca tot vorbim de vizibilitate, trebuie amintita tehnologia LED
folosita pentru luminile de zi si farurile cu xenon,
cu functie de urmarire a drumului, in functie de unghiul facut de
volan/rotile directoare. In plus, se poate opta pentru un sistem de
Head Up Display, asemanator celui de pe 5008, precum si pentru o
intreaga baterie de senzori (de ploaie, de lumina, etc).
Â

Dar
la piece de resistance nu este calitatea, sau ergonomia. Nici macar
designul. Ci tehnologia hibrid dezvoltata in ultimii ani de francezi,
numita Hybrid4, care va permite noului model sa aiba o putere de
peste 200 CP la roata si emisii de numai 99 grame de CO2 pe km, cand
foloseste motorul cu ardere interna, sau ZERO g pe km cand
functioneaza in modul 100% electric.Â

In plus, sistemul Hybrid4 ofera
tractiune integrala, rotile puntii fata fiind puse in miscare de
transmisia clasica, iar cele ale puntii spate de cele doua
electromotoare instalate in puntea respectiva.

Nu
se stie nimic despre preturi, dar ne asteptam sa fie mai mari decat
cele ale lui 407, tinand cont de multitudinea de sisteme noi
introduse in gama, precum si de materialele superioare calitativ ce
vor fi folosite. Daca vreti unul mai ieftin, puteti sa comandati unul din China, deoarece noul model va fi produs acolo special pentru piata locala, la un pret sensibil mai mic decat versiunea europeana. Problema este ca va avea toate inscriptiile si comenzile in chineza, asa ca nu stiu daca merita…
Â