Acasa » Stiri » Mercedes CLC, un shooting brake pentru 2013

Mercedes CLC, un shooting brake pentru 2013

Postat in 12 august 2010
/
Comments are off for this post

In mod normal, stirea asta ar fi trebuit sa aiba un iz puternic de zvon, insa sursa care alertat fanii Mercedes a dat informatii prea precise pentru a ne pune obisnuitul semn de intrebare.

Dimensiuni, gama de motorizari, chiar si luna in care isi va face masina debutul oficial au fost date publicitatii, astfel incat, daca-ti surade ideea unui combi premium cu alura de coupe, fii atent la ce avem de spus in continuare despre CLC Shooting Brake.

Masina, cunoscuta deocamdata sub numele de cod X117, va fi prezentata in septembrie 2013 (cel mai probabil, la Salonul Auto de la Frankfurt), urmand a juca rolul de sora mai mica a viitorului CLS Shooting Brake.

Construita pe platforma tehnica a viitoarei generatii B-Klasse, ea va avea o lungime de aproximativ 4,4 m, urmand a se incadra, din acest punct de vedere, intre CLC Coupe si C-Klasse T-Modell.

Gama de motorizari va fi formata numai din agregate cu patru cilindri, pe care Mercedes le va oferi atat in forma aspirata, cat si supraalimentata.

“Balul�celor pe benzina va fi deschis de catre un minsucul 1,2 litri de 109 CP, deasupra sa urmand a se situa un propulsor de 1,4 litri cu 136 CP.

La mijlocul topului se va situa un motor de 1,6 litri si 156 CP, in timp ce doritorii de performante se vor putea orienta catre energica unitate de doi litri si 204 CP.

Evident, AMG isi va baga coada si in afacerea CLC Shooting Brake, insa nu va exagera asa cum a facut-o in cazul celor mai scumpe modele Mercedes: viitorul CLC 22 AMG – ce ciudat suna, nu-i asa? – va avea un patru cilindri supraalimentat de 276 CP, ce va trimite cuplul catre toate cele patru roti.

Fanii propulsoarelor cu aprindere prin compresie vor avea la randu-le motiv de bucurie, producatorul din Stuttgart pregatind o gama cu nu mai putin de trei unitati.

Rolul de entry-level il va juca un motor de 1,6 litri si 122 CP, deasupra sa urmand a se plasa, in ordine, un “fumegator� de 1,8 litri cu 136 CP si un altul de 2,2 litri cu 170 CP.

Doar sa nu te oftici cand ti se va spune ca pacanitul de sub capota nu se potriveste cu liniile sexy ale caroseriei…