La fel de clasica precum o pipa din colectia MacArthur, caroseria noii masini ascunde totusi o tehnica cat se poate de moderna, al carei nucleu este motorul turbo “sase-in-linie� de provenienta BMW.
Inainte de toate insa, trebuie lamurit un lucru: sub caroseria din aluminiu a lui Morgan EvaGT nu se afla un schelet din lemn. Nu – desi arata ca un omagiu adus anilor in care swing-ul era la putere, noul coupe “2+2� al marcii din Malvern are un sasiu confectionat in intregime din metalul anterior mentionat, structura sa fiind similara cu cea a lui Aero Supersports.
In zona frontala, inghitit de spatiul creat in spatele calandrului a la Bugatti, odihneste un agregat identic cu cel de pe BMW 335i, capabil de 306 CP si 400 Nm. Acesta imprima masinii o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 4,5 secunde, insa adevarata valoare a travaliului sau este data de lipsa limitatorului de viteza; in consecinta, daca la volanul sedanului bavarez distractia se termina la 250 km/h, in habitacul retromobilului britanic ea continua pana la 274 km/h.
Cu alte cuvinte, exact viteza de care era nevoie pentru a te convinge ca nu ai aruncat 150.000 de $ pe fereastra…