Tunerul german a pregatit un nou pachet de individulizare dedicat sedanului din Stuttgart, ce include o groaza de “delicatese� imposibil de refuzat.
Totul incepe, evident, cu agregatul turbo de 1,8 litri, 204 CP si 310 Nm, care poate fi modificat in doua feluri: conform unei retete ce ridica puterea la 255 de cai si momentul maxim la 370 Nm (costul operatiunii este de 1.200 de euro) sau respectand pasii unei operatiuni la capatul careia ajunge sa dezvolte 270 CP. Daca preferi solutia cu numarul doi, trebuie sa stii ca vei cheltui serios, nu gluma: noul sistem de racire si evacuarea sport costa, impreuna, aproape 3.200 de euro.
De fapt, cam asta este singura – si marea – problema a Mercedes-ului din imagini: e foarte costisitor. De exemplu, capota din fibra de carbon costa 4.641 de euro, iar daca vrei neaparat si kit-ul aerodinamic (ale carui componente sunt, de asemenea, confectionate din fibra de carbon), vei scapa de inca 3.500 de euro (si ceva maruntis).
Setul de roti cu jante de 19 inch? 4046 de euro. Sistemul de franare cu discuri de 380 mm pe fata si 320 mm pe spate? Alti 5.355 de euro. Si cum nici un tuning atat de elaborat nu poate fi complet fara o transformare cat de cat a interiorului, adauga inca 980 de euro pentru cateva “straifuri� din fibra de carbon si fasii de Alcantara.
Per total, diferenta dintre un C 250 CGI si unul preparat de Vath este de aproape 22.000 de euro. Daca stam sa ne gandim mai bine, ai fi putut astepta pana-ti permiteai un C 63 AMG…