Pe la Wolfsburg bantuie zvonul potrivit caruia managerii lui Audi si cei ai lui Porsche au pus-o de-un razboi rece inainte ca mai-marii concernului sa anunte cine se va ocupa de viitorul masinilor sport Volkswagen, dar asta conteaza mai putin acum.
Important este ca invingator a fost desemnat Porsche si ca firma din Zuffenhausen va initia lucrul la o noua platforma tehnica.
Aceasta poarta numele de Modular Standard Platform – pe scurt, MSB –, iar un prim atu este conferit de faptul ca plaseaza motorul exact deasupra puntii fata; asadar, ne asteptam ca viitoarele sportive Volkswagen sa ne impresioneze cu agilitatea lor, avand in vedere raportul mult mai echilibrat intre masa partii fata si cea a posteriorului.
Porsche va dezvolta arhitectura astfel incat ea sa poata acomoda atat motoare transversale, cat si longitudinale, gama extrem de larga de modele ce se pot construi pe baza ei urmand a oferi un avantaj urias celui mai mare fabricant auto european.
Ca sa-ti faci o idee vizavi de potentialul platformei, gandeste-te ca Volkswagen vrea sa o utilizeze inclusiv la fabricarea viitoarelor Porsche Cayenne, Porsche Panamera si a unui model Bentley. Domnilor, lectia de \”cost-cutting\” s-a incheiat…