Ca atare, umbla zvonul ca versiunea revizuita a celui mai tare Nissan ar putea avea in jur de 530-540 CP, adica exact cat trebuie pentru a-i dispera, inca o data, pe cei care-i tagaduiau timpii pe Nurburgring.
Asadar, sa ne pregatim inca de pe-acum pentru noi recorduri pe bitumul “Iadului Verde�, mai ales ca GT-R facelift va propune o serie de modificari importante si la nivelul combo-ului sasiu/tren de rulare. Caroseria va fi serios rigidizata in zona frontala, in timp ce suspensiile, a caror geometrie va fi diferita, vor avea la baza un ansamblu constructiv in stare sa reactioneze mai rapid la schimbarile din textura suprafetei de rulare.
La randul lor, franele vor fi upgradate cu un set de discuri de 390 mm diametru (380 mm in prezent), in timp ce jantele din aluminiu vor “slabi� 3 kg fiecare. Daca mai punem la socoteala si noul kit aerodinamic (tot, de la bara de protectie fata si pana la diffuser-ul spate va fi schimbat, astfel incat masina sa dezvolte o forta deportanta superioara cu 10%), devine din ce in ce mai clar ca 911 Turbo are mari sanse sa faca in pantaloni.
Noroc ca Porsche il va, ehem, “schimba� in 2012.