Ei bine, se pare ca exista o raza de speranta ca ei sa se razgandeasca, dorinta de a consolida afacerea lui Enzo fiind, se pare, mai puternica decat cea de conservare a traditiilor.
Ultimele zvonuri dau destul de probabila intrarea lui Ferrari pe taramul coupe-urilor cu patru usi, o nisa devenita segment de piata in doar cativa ani de la aparitia lui Mercedes CLS. Porsche si Aston Martin joaca deja in aceasta hora din ce in ce mai infocata – prin Panamera, respectiv Rapide –, iar Lamborghini ar putea sa se li se alature daca va lua decizia sa-l produca pe Estoque.
Punand la socoteala si iminentul CLS 2, dar si versiunea de serie a lui BMW Gran Coupe, rezulta ca masinile sport cu patru usi tind sa devina noul negru al modei auto, o tendinta pe care liderii din Maranello, mai ales in asemenea vremuri de restriste, ar fi nebuni sa o ignore.
Daca intr-adevar vom asista la nasterea primului Ferrari cu patru usi – Pinin nu se pune, era doar un concept dedicat de Sergio Pininfarina tatalui sau –, acesta ar putea fi construit pe platforma succesorului lui Scaglietti, ce va debuta in 2012.
Nu sunt excluse versiunile de motorizare hibride, gata sa-i convinga pe toti ca pana si Ferrari se gandeste la Mama Natura. Un soi de Prius cu steroizi in locul unui GT cu prea multe portiere? Poate cu alta ocazie…