Lamborghini continua sa ne incite cu imaginile teaser pe care le publica pe site-ul propriu de presa.
Dupa ce saptamana trecuta a starnit polemici cu o imagine care prezenta o portinue dintr-o capota si, pare-se un stergator de parbriz, saptamana aceasta nu mai niciun exista dubiu in privinta a doua lucruri.
Primul este acela ca viitorul Jota, ce urmeaza a fi dezvelit la Paris, va avea un motor cu 10 cilindri dispusi in V, probabil acelasi de pe Gallardo.
Al doilea este acela ca
Unul din principalele motive este acela ca modelele supersport produse de ei s-au ingrasat cu peste 500 de kg, de la jumatatea anilor \’80
si pana in prezent datorita normelor de poluare foarte stricte si a normelor de securitate din secolul 21.
Daca nu pot face nimic in privinta reducerii masei proprii a grupului mototpropulsor si nici nu pot renunta la airbaguri, sisteme de asistare a directiei sau a conducerii (ABS, TCS, ESP), inginerii de la Lamborghini nu au decat un singur loc unde sa poata reduce masa: caroseria.
Indiferent de ce spun in comunicatele de presa, oficialii Lamborghini au reusit sa ne faca curiosi si sa asteptam cu mai mult interes Salonul Auto de la Paris.