Ei bine, dintr-o data, cineva si-a amintit ca bavarezii au in batatura o groaza de masini numai bune de modificat, printre care si SUV-ul X5.
La alte companii din breasla lui Mansory, X5 M a ajuns sa dezvolte si 700-800 CP; totusi, Mansory nu a mers chiar atat de departe: “doar� 670 si 950 Nm produce motorul V8 de 4,4 litri, gratie carora uriasul ajunge la 100 km/h in 4,2 secunde si la o viteza maxima de 300 km/h.
In schimb, compania din Brand s-a concentrat intens atat pe schimbarea designului exterior, cat si pe retusarea celui interior, rezultatul fiind – parere personala – unul dintre cele mai reusite de pana acum. Indiferent ca vorbim despre bosajele latite cu 70 mm in fata si 80 mm in spate, despre giganticele prize de aer sapate in bara de protectie anterioara ori despre kit-ul de suspensie ce a coborat garda la sol cu 40 mm, fiecare element proaspat din designul acestei bestiii cu jante de 23 de inch arata, ehem, bestial.
Abia asteptam un Serie 7 a la Mansory, mai ales ca directorul Michael Stein a promis deja unul…