Acasa » Stiri » Important la Paris: Volkswagen Passat

Important la Paris: Volkswagen Passat

Postat in 1 octombrie 2010
/
Comments are off for this post

Din 1973 si pana in prezent, nu mai putin de 15 milioane de modele Passat au fost vandute de catre Volkswagen, dar nici macar acest succes comercial nu mai putea fi folosit ca sistem de supraalimentare pentru vanzari; prin urmare, nemtii s-au vazut nevoiti sa ne faca cunostinta cu o noua generatie la Paris. Ma rog, ceva de genul…

Ei spun ca este cel de-al saptelea Passat, dar, in realitate, este vorba de un facelift menit sa alinieze designul masinii la noul curent estetic al companiei. Astfel, avem de-a face cu o parte frontala a la Phaeton, unde farurile asimetrice si calandrul in forma de “V� au fost inlocuite de doua blocuri optice dreptunghiulare si o grila de radiator mult mai putin prezenta la nivel vizual.

Una peste alta, bifam o maturizare binevenita, chiar daca posteriorul a mers atat de mult pe linia discretiei, incat a picat cu totul in anonimat.

Sigur, nu e mai putin adevarat ca germanii nu mizeaza atat pe cartea stilului, cat o fac pe cea a tehnologiei. Iar “noul� Passat, slava Domnului, nu duce lipsa de jucarele atractive. De la sisteme de siguranta precum cel de depistare a oboselii soferului sau cel de franare automata (la viteze de pana la 30 km/h) si pana la delicatese dinamice precum diferentialul electronic XDS (“import� de la Golf GTI), sedanul de clasa medie Volkswagen le cam are pe toate.

Si, pentru ca nemtii au fost dintotdeauna buni la motoare, gama viitorului adversar al lui Mondeo & Co. se dovedeste a fi deosebit de consistenta in acest sens, posibilitatile de configurare la nivelul grupului motopropulsor fiind, la propriu, obositor de multe.

Volkswagen nu a precizat cate transmisii va pune la dispozitie, insa stim ca vor exista 10 motoare cu puteri cuprinse intre 105 CP (diesel de 1,6 litri, consum mediu 4,2 litri/100 km) si 300 CP (V6 de 3,6 litri, prea multi litri/100 km). Gata, suficient…