Realizat in stransa colaborare cu divizia de superlux a lui Mercedes-Benz, mastodontul cu doua usi este, alaturi de Bentley Brooklands, singurul automobil capabil sa “discute� de la egal la egal cu Rolls Royce Phantom Coupe, pe care-l concureaza nu numai din punct de vedere al marimii, ci si al pretului.
Nu mai putin de 675.000 de euro pretinde Xenatec pe fiecare Maybach 57S transformat in coupe, iar acesta este doar pretul de baza; in contrapartida, producatorul din Weinsberg se angajeaza sa mute stalpul B cu 508 mm mai aproape de spatele limuzinei si sa accentueze curbura plafonului, astfel incat vehiculul sa capete profilul unei sportive elegante.
Sigur, in conditiile in care “iahtul� rezultat are aproape sase m lungime si peste 2,7 tone greutate, nu putem vorbi despre sportivitate decat la figurat; noroc ca sub capota se afla binecunoscutul V12 biturbo de sase litri, 612 CP si 1.000 Nm, in stare sa furnizeze acceleratii a la Vostok 1.
Xenatec pune la dispozitia clientilor o multime de optionale menite sa particularizeze cele 100 de exemplare ale seriei limitate – poti alege inclusiv blindarea masinii –, insa, daca ne intrebi pe noi, oferta nemtilor ar fi fost egala cu zero daca 57S Coupe nu ar fi avut aceeasi garantie cu a masinii din care provine (lucru posibil gratie implicarii oficiale a lui Maybach in proiect).