Echipata cu binecunoscuta transmisie DSG cu sapte rapoarte, “bombita� producatorului german este chiar mai rapida decat in varianta cu cutie manuala, desi unii ar putea spune ca nici asta, nici faptul ca “bea� mai putin nu poate inlocui placerea schimbarii vitezelor.
Sa nu anticipam insa: in definitiv, de-a lungul vietii de sofer, apar multe momente in care pur si simplu ti-e lehamite sa te uiti la tija montata intre scaune, daramite s-o manevrezi. Asa ca o cutie automata, manual robotizata sau oricare alt dispozitiv capabil sa te scuteasca de respectivul travaliu e binevenit.
DSG-ul lui Volkswagen exact asta face, plus diminuarea consumului de combustibil cu peste un litru (de la 9,5 litri/100 km la 8,3 litri/100 km), plus reducerea timpului necesar atingerii a 100 km/h (de la 4,6 la 4,3 secunde). Iar costul suplimentar este de numai 2.150 de euro (un TT RS Coupe DSG va costa in Germania de la 58.300 de euro, in timp ce un TT RS Roadster DSG – de la 61.150 de euro).
Cat despre partea cu schimbatul vitezelor si placerea pe care o furnizeaza, pana acum ar fi trebuit sa te obisnuiesti cu padelele din spatele “covriguluiâ€?…