Iar mititelul din imagini pare atat de bine pregatit pentru obisnuitele promenade citadine, incat suntem gata sa inlocuim acel „intr-un tarziuâ€? cu… „maineâ€?.
Practic, singura legatura pe care o are Audi e-tron cu o lume imbacsita de arderea hidrocarburilor este un agregat rotativ cu un singur piston, folosit pentru a prelungi autonomia motorului electric de 102 CP si 240 Nm (61 CP si 150 Nm in modul continuu).
Doar 50 km poate merge e-tron fara a sorbi vreo picatura de benzina, consumand in schimb energia stocata in bateria litiu-ion de 12 kWh; dupa epuizarea ei, propulsorul rotativ de 15 kW intra in functiune si ajuta mini-ul din Ingolstadt sa parcurga inca 200 km, in schimbul unui consum mediu de… 1,9 litri/100 km (emisii de CO2: 45 g/km)!
Si sa nu crezi ca-l lasa melcii la bariera: potrivit datelor oficiale, A1 e-tron poate accelera pana la 100 km/h in numai 10,2 secunde, dupa care se mai opinteste nitel pana la viteza maxima de 130 km/h. Doua va rog, in culori diferite…