Cel mai bine iti consumi cinci minute din viata parcurgand randurile de mai jos, la finalul carora vei stii sigur daca merita sau nu sa pui noul „Landie� pe lista cu achizitii viitoare.
Fata de un Evoque 3-door, SUV-ul la care te holbezi acum este cu 30 mm mai inalt si cu 50 mm mai spatios la nivelul umerilor pasagerilor din spate, senzatia de confort fiind accentuata de catre prezenta acoperisului panoramic.
Apropo de acoperis, acesta este tot atat de puternic inclinat spre posterior ca si in cazul versiunii cu trei usi, pastrandu-se linia de coupe atat de apreciata inca de la debutul conceptului LRX (sursa de inspiratie a lui Evoque).
Evoque 5-door va putea fi dotat fie cu un motor turbodiesel de 2,2 litri si 150 CP, fie cu o versiune mai puternica a acestuia, capabila de 190 CP; ceva mai tarziu, Land Rover va pune la dispozitia clientilor si o unitate pe benzina de doi litri care, gratie turbocompresorului, va trimite catre roti 240 CP (ca si fratele sau cu trei usi, micul Range Rover va fi livrat in doua versiuni: 2WD sau 4WD).
Land Rover Range Rover Evoque 5-door va fi comercializat in aproximativ 160 de tari din intreaga lume, urmand ca, in Europa, sa afiseze un pret de start de circa 35.000 de euro. Gata!