In definitiv, cat de mult poti ignora un sedan de lux la fel de puternic ca un S500, dar mai ieftin decat un… S500 second-hand?
Momentan, nava-amiral a gamei Hyundai este echipata cu un V8 Tau de 4,6 litri, capabil de 385 CP; in scurt timp insa, el ii va lasa locul unui nou V8 de cinci litri, in stare de 429 CP. Ca sa-ti faci o idee despre progresul coreenilor din ultimii ani, iti reamintim ca noul V8 turbo Mercedes de 4,7 litri produce doar cu 6 CP mai mult, in timp ce V8-ul supraalimentat al lui BMW este inferior cu 21 CP.
OK, poate ca un motor puternic nu te transforma automat intr-un specialist in modele de lux, dar nici asiaticii n-au de gand sa-l puna mai presus de masina; dimpotriva, noul Tau va avea rolul ciresii pe tortul lui Equus (alaturi de transmisia cu opt rapoarte la care va fi cuplat), limuzina ce pare a fi evitat greseala numarul 1: transformarea intr-un un nou Phaeton.