Acasa » Stiri » L.A. 2010: Porsche a dezvaluit noul Cayman R

L.A. 2010: Porsche a dezvaluit noul Cayman R

Postat in 17 noiembrie 2010
/
Comments are off for this post

Mai intai a fost superbul Boxster Spyder, iar acum facem cunostinta cu ruda sa acoperita: Cayman R este cel mai nou produs al companiei din Zuffenhausen si, judecand dupa ceea ce sta scris in fisa tehnica, singurul in masura sa te antreneze pentru o intalnire cu salbaticul 911 GT3 RS.

Intreaba orice pilot, fie el profesionist sau amator, ce si-ar dori de la masina lui si, in marea majoritate a cazurilor, vei primi acelasi raspuns: mai multi cai putere, mai putina greutate. Ei bine, exact asta au facut inginerii lui Porsche cu Cayman R – i-au injectat cateva cabaline in plus (10, ca sa fim exacti) si l-au pus sa se imbrace cu “haine� mai usoare, fara buzunare pentru chestii inutile (gratie indepartarii aerului conditionat si sistemului audio, precum si montarii unor portiere din aluminiu si a unor scaune cu elemente din fibra de carbon, Cayman R are cu 55 kg mai putin decat versiunea clasica).

In plus, i-au coborat suspensiile cu 20 mm pentru a-i imbunatati stabilitatea in viraje si i-au dotat puntea spate cu un diferential cu patinare limitata, pentru a-i permite sa-si dea in petec la petrecerile drifter-ilor.

In restul timpului, Cayman R poate alege oricare doua semafoare pentru a se distra cu masinile sport entry-level, mai ales daca agregatul boxer de 3,4 litri si 330 CP face echipa cu transmisia PDK si pachetul Sport Chrono: astfel dotat, coupe-ul “face suta� in 4,4 secunde, cu 0,3 secunde mai repede decat varianta cu cutie manuala. Iar daca va prinde o linie dreapta neteda ca oglinda, cu atat mai bine: intr-un final, va “zbura� cu 280 km/h.

Totul e ca omul din spatele volanului sa nu uite ca acest Cayman de 66.300 de $ nu se piloteaza, ehem, singur…