Abt Sportsline, specialist in modelele grupului din Wolfsburg, este unul dintre primii tuneri care s-au adaptat noii situatii, propunand un kit la care jantele de 22 de inch tin capul de afis.
De fapt, “ventilatoarele� plasate in cele patru colturi ale caroseriei sunt atat de prezente la nivel vizual, incat celelalte retusuri aduse caroseriei (calandrul sportiv, prizele de aer supradimensionate si eleronul montat in prelungirea plafonului) aproape ca nici nu se mai observa. Eh, tot raul spre bine: costumatia de “pretty-boy� mascheaza modificarile efectuate in plan tehnic, astfel incat nu vei fi stresat la fiecare cinci secunde de indivizi care vor sa stie “cat baga la ora�.
Adevarul e ca nici noi nu stim exact, insa ne putem face o idee studiind fisa tehnica: de la 240 CP si 550 Nm, Touareg 3.0 TDI ajunge la 282 CP si 580 Nm, in timp ce monstrul echipat cu dieselul V8 de 4,2 litri sare, de la 340 CP si 800 Nm, la 385 CP si 870 Nm.
Avand in vedere faptul ca Touareg 4.2 TDI consuma sprintul de la 0 la 100 km/h in doar 5,8 secunde, e omenesc sa presupunem ca versiunea lui Abt poate “servi�, la orice ora, o trufanda de teapa lui Porsche Cayman…