Noua masina va avea, potrivit celor de la Auto Express, o structura din aluminiu si panouri de caroserie din fibre de carbon, insa cea mai importanta veste este cea potrivit careia designul va fi unul… cat se poate de modern.
OK, nu uitati regula – in fabrica de zvonuri, nimic nu este sigur; totusi, daca americanii chiar au luat decizia de a construi un supercar cu look modern, noi nu putem decat sa o aplaudam. In defintiv, cu exceptia lui Porsche si al sau nemuritor 911, reinventarea unor linii retro e cool doar atunci cand are loc ocazional; altfel, aluneca rapid si sigur spre o lipsa de imaginatie.
Revenind la noul bolid Ford, se pare ca reteta constructiva a lui GT va fi totusi pastrata: constructia de numai 1.400 de kg greutate va fi propulsata de un V8 supraalimentat de 600 CP (550 CP in cazul lui Ford GT), capabil sa-i imprime o acceleratie 0-100 km/h in trei secunde si o viteza maxima de 322 km/h. Si inca n-am ajuns la partea cu-adevarat buna: din cate se aude, masina va fi mai ieftina decat rivalii 458 Italia, Gallardo si MP4-12C.
Ferrari, pregateste-te s-o iei din nou pe coaja…