Iar daca esti neincrezator cu privire la calitatile “noului� Genesis, atunci asculta ceea ce avem de spus in continuare.
In primul rand, designul sedanului coreean arata foarte bine. Neasteptat de bine chiar. Genesis era un coreean prezentabil si inainte, insa calandrul redesenat, marea priza de aer sapata in bumper-ul frontal, farurile cu tehnologie LED, stopurile cu look de cinci stele si cvadrupla evacuare rectangulara il fac acum la fel de valoros – din punct de vedere estetic – ca oricare alt adversar vandut in SUA.
OK, din anumite unghiuri seamana cam mult cu un BMW Serie 5 dar, iti vine sa crezi sau nu, asiaticul si merge ca unul. Ba, judecand dupa cifrele noului Tau V8 de cinci litri, nu mica ne-ar fi mirarea daca bavarezul ar avea ceva probleme in linie dreapta: V8-ul lui Genesis dezvolta nu mai putin 429 CP si 510 Nm.
Asta inseamna cu 21 CP mai mult decat un 550i si cu 41 CP mai mult decat un Mercedes E500, lucruri de neimaginat cu vreo 10 ani in urma; Hyundai spune insa “It’s damn real!� si… pluseaza cu o transmisie automata cu opt trepte, dezvoltata in-house! Gratie ei, sedanul de clasa mare este capabil sa atinga un consum mediu de benzina de 11,5 litri/100 km, cu doar 0,3 litri mai slab decat al fostului top-model cu motor V8 de 4,6 litri.
Apropo de acesta, Hyundai il va oferi in continuare ca o alternativa mai ieftina la noua vedeta cu opt cilindri, alaturi de “micul� V6 de 3,8 litri (333 CP, 395 Nm). Asadar, doua agregate V8 de aproape, respectiv peste 400 CP, o cutie de viteze cu opt trepte si o echipare cvasicompleta la doar 45.000-50.000 de $ – stim ca n-ai fi pariat nici macar un cent pe crearea unui astfel de Hyundai, dar intrebarea care se pune e alta: poti paria pe renuntarea la propriile prejudecati?