Precum bine vezi, coreenii au adoptat o strategie usor bizara, prezentand versiunea combi inaintea sedanului (care, apropo, va fi aratat abia un an mai tarziu); probabil, stiu ei ceva…
Adevarul e ca yankeii nu se dau in vant dupa break-uri, iar debutul lui i40 pe piata Batranului Continent ar putea fi o buna oportunitate pentru Hyundai de a testa masura in care europenii – in special nemtii – apreciaza combi-urile asiatice. Mai ales ca, potrivit mapei de presa, masina a fost special dezvoltata pentru a se mula pe gusturile locuitorilor din aceasta parte a lumii (motoarele, echipamentele si tehnologiile inglobate sunt in intregime setate pe preferintele noastre).
Ca si design, nimic (rau) de zis: aceeasi scupltura futuristica, identificata pentru prima oara la modelul american, va fi salutata si la dezvelirea oficiala a versiunii europene, incisivitatea stilului fiind exact socul de care avea nevoie Hyundai pentru a impresiona publicul prezent la Geneva. Cu adevarat impresionanta va fi lista de dotari standard, punctul forte al oricarui chilipir asiatic: desi va avea, destul de probabil, un pret inferior majoritatii concurentilor, i40 va oferi un habitaclu burdusit cu tehnologie de ultima ora, printre care si cateva noutati absolute pentru clientii sai (volan si scaune fata/spate incalzite, sistem automat de dezaburire a parbrizului etc.).
In ceea ce priveste gama de motorizari, Hyundai se lauda deocamdata cu un motor diesel de 1,7 litri – botezat UII –, ce va emite doar 113g de CO la fiecare kilometru; totodata, producatorul coreean ne aminteste ca Hyundai inseamna si Five Year Triple Care, un program prin care i40 va beneficia de o garantie pe cinci ani fara limita de kilometri, cinci ani de asistenta rutiera gratuita si cinci ani de diagnosticare periodica gratuita. Asteapta-te, totusi, si la niste asteriscuri…