In primul rand, Novitec Rosso este un tuner german, ceea ce inseamna ca sunt mari sanse ca bolidul iesit din mainile lor sa fie mai fiabil decat originalul. In al doilea rand… de fapt, nu: vom lasa cifrele sa vorbeasca de la sine.
In serie, un Ferrari California este animat de un V8 de 4,3 litri, ce produce 460 CP si 485 Nm. Cu ajutorul lui, coupe-cabriolet-ul de 1,8 tone greutate ajunge la 100 km/h in aproximativ patru secunde si, daca e lasat sa zburde, “prinde� si o viteza maxima de 310 km/h. “Nu e rau deloc�, o sa zici, iar noi o sa-ti dam dreptate; totusi, fii atent ce-ti propune Novitec Rosso: 606 CP, 603 Nm, 0-100 km/h in mai putin de 3,8 secunde si 325 km/h viteza maxima. Cum s-a ajuns aici?
Hilar de simplu (pentru ei): propulsorul a primit ajutorul unui compresor mecanic, unei galerii de admisie modificate si a unui set de injectoare cu debit marit. In plus, el respira mai bine gratie sistemului de evacuare dezvoltat in-house, ce are si functia de schimbare a tonalitatii agregatului dupa bunul plac al soferului.
Nemtii au mers insa si mai departe, ameliorand aerodinamica masinii in tunelul de vant si avand grija sa confectioneze toate elementele kit-ului – spoiler-e fata/spate, extractor de aer, capace de oglinzi, calandru, domul prizei de aer de pe capota etc. – din fibre de carbon. In final, au dotat trenul de rulare cu arcuri & amortizoare sport – gratie carora garda la sol a coborat cu 35 mm – si au montat peste discurile de frana roti cu jante de 21 de inch.
Am mai fi spus cate ceva si despre interior, dar ceva ne spune ca nu te mai intereseaza foarte tare…