Fie ca este vorba despre o variatie majora in gusturile consumatorilor, fie ca legile impun o noua abordare tehnico-stilistica, trebuie sa investesti masiv si cu cap. Uneori insa, trebuie sa iei totul de la zero…
Exact asta a facut BMW zilele trecute, cand a lansat noul sub-brand “i�. Focusat pe “dezvoltarea unor solutii mobile sustenabile� – intr-o traducere aproximativa, masini ecologice si inteligente – “i� va avea, intr-o prima faza, o gama formata din doua modele: i3 si i8.
Cel dintai este proiectul odinioara intitulat “Megacity�, de unde rezulta ca, incepand cu 2013, BMW va insemna si un mititel cu look futuristic si motorizare electrica, ce va bazai prin aglomeratiile urbane. Celalalt concept este un pic mai serios, in sensul ca masina va fi o versiune de serie a spectaculosului Vision EfficientDynamics – bolidul hibrid cu performante de M3 si consum de MINI One D.
Ambele modele, precum si infrastructura de servicii aferenta lor, vor costa fabricantul bavarez in jur de 100 de milioane de $, bani investiti prin intermediul noii companii BMW i Ventures (al carui sediu va fi la New York).
Bun venit intr-o noua era – permiteti-i lui BMW sa va deschida usa…