Ceea ce e bine, pentru ca sunt multi indivizi care se aprind la vederea unei textile date jos cu incetinitorul…
Inainte sa devina o stire cu iz pornografic, sa mai spunem ca noul Golf decapitat va imprumuta aproape tot in materie de design si tehnica de la fratele acoperit, mai putin posteriorul (ce prezinta mici schimbari in zona capacului de la portbagaj si barei de protectie), parbrizul (sensibil mai inclinat) si linia plafonului (cand e ridicat, e mai jos decat cel al versiunii hatchback).
Cea mai ieftina masina, pretuita la 23.625 de euro in Germania, va avea sub capota un biet motor de 105 CP, insa, daca mai ai rabdare pana cresti, poti opta pentru top-modelul cu propulsor turbo de 210 CP (eventual, dotat si cu excelenta transmisie DSG).
PS: plafonul se poate deschide/inchide si in mers, dar doar pana la viteze de maximum 30 km/h. Altfel, imprudenta ta si ruperea norilor te-ar putea obliga sa conduci o cada pana acasa…