Intrat intr-un con de umbra, in ciuda faceliftului recent, Mercedes-Benz GL a fost bagat in seama de tunerul german Kicherer. Modelul prezentat de ei, botezat GL 42 Sport Black, are la baza motorizarea 420 CDI, care dezvolta acum 375 CP (302 CP initial) si un moment motor behemotic de 900 Nm (700 Nm initial) suficient cat sa poata fi folosit pe post de cap tractor. De TIR.
Pentru imbunatatirea timpilor de accelerare, care nu au fost comunicati inca, sistemul Kicherer Power Converter optimizeaza curba de raspuns a motorului la apsarea pedalei de acceleratie, iar suspensia Airmatic, care nu a scapat neatinsa, este optimizata pentru un comportament sportiv.
Acum, nu stim cat de sportiv poate fi un SUV de doua tone jumate, dar ii credem pe cuvant.
Este evident ca nemtii au umblat la intreg ansamblul motor si nu au lasat evacuarea de-o parte, fluxul de gaze arse evacuate de motor fiind acum optimizat la randul sau.
Pentru ca un SUV mare cat un autobuz pare anemic cand este echipat cu jantele standard de 18\”, GL 42 Sport Black vine dotat cu jante cu diametrul de 22\”, incaltate cu anvelope sport cu dimensiunile 295/35R22. Adica mai mari decat cele de pe un Porsche 911 Turbo!
Nu stim inca pretul acestui pachet, dar cu siguranta costa mai mult decat un weekend la Mamaia, asa ca ramane de vazut cat de mult puncteaza in realitate la capitolul impresie artistica.