De un asemenea colos informativ ne-am lovit si noi, cand am incercat sa aflam cele doua-trei lucruri importante despre noul Mercedes SLS AMG Roadster; in cele din urma insa, am razbit prin hatisul logoreic pana la “comoara�.
Despre Mercedes SLS AMG a curs multa cerneala. Atat de multa, incat cei interesati de masina asta au memorat chestii… ce nu credeau ca o sa-i intereseze vreodata. Ei bine, daca faci parte dintre ei, tot ce ai de facut acum este sa decupezi plafonul fix si usile Gullwing, sa lipesti un soft-top ce poate fi ridicat/pliat in 11 secunde (pana la viteze de maximum 50 km/h) si sa tii minte ca ceea ce a rezultat este cu 40 kg mai greu decat masina de la care ai pornit.
Daca vrei neaparat, mai poti tine minte ca plafonul nu “mananca� din spatiul portbagajului indiferent de pozitie si ca poti rula in modul descoperit inclusiv pe vreme rece (gratie sistemului Airscarf) dar, in rest, SLS AMG Roadster este identic cu versiunea coupe. Adica are tot un V8 de 6,2 litri, 571 CP si 650 Nm sub capota, o transmisie cu sapte trepte si… o carte de vizita pe care scrie: “0-100 km/h in 3,7 secunde� (curios, -0,1 secunde fata de coupe); “viteza maxima de 317 km/h�.
Multumit? Bun – acuma da fuga si relateaza totul amicilor din pub. Si bea o bere si pentru noi…