Actualmente, cel mai mic timp pe traseul lung de 20 km a fost obtinut de Nobuhiro “Monster� Tajima, care, in 2007, a pilotat un Suzuki XL7 vreme de 10 minute, o secunda si 42 de sutimi.
Bineinteles, bolidul Dacia are tot atata legatura cu SUV-ul fabricanului pitestean pe cate are Logan cu modelele 1300, singurul element ce aminteste de produsul de serie fiind masca frontala. In rest, Duster “No Limit� arata (si merge) ca o hipermasina de raliu, realizatorii ei – departamentul Renault Sport Technologies, impreuna cu specialistii de la Tork Engineering si Sodemo – mergand pe mana unei configuratii cu motor central (agregatul este un V6 biturbo de Nissan GT-R, capabil de 850 CP) si cutie secventiala cu sase rapoarte.
De pilotarea acestui uragan pe roti se va ocupa Jean-Phillipe Dayraut, triplu campion in Trofeul Andros si detinator al altor sase trofee in diverse competitii organizate in Franta. In definitiv, cand executi derapaje controlate la 200 km/h, la o palma de haul unei prapastii de 3.000-4.000 m, ai nevoie de o pereche de maini pricepute.