Privita ceva mai in profunzime, insa, problema se mai limpezeste, in sensul ca Jaguar vrea un SUV/crossover cu o evidenta tenta sportiva, mult mai talentat la devorarea kilometrilor de autostrada decat la inghitirea prafului de pe drumurile forestiere.
Un prim indiciu al caii pe care vor s-o apuce insularii este structura din aluminiu a masinii, ce va cantari cu vreo 200-300 kg mai putin decat una similara din otel. Asadar, se urmareste obtinerea unei manevrabilitati de top, coroborata cu mentinerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe la niveluri acceptabile. De altfel, englezii au in plan adoptarea unei game de propulsoare cat mai eficiente, din care nu vor lipsi agregatele diesel (2,2 litri de 190 CP si trei litri, de 240 si 275 CP) sau cele supraalimentate pe benzina (de exemplu, cel cu patru cilindri, de 240 CP, de pe Range Rover Evoque).
Aproape sigur, toate vor face echipa cu o transmisie automata cu opt trepte si cu un sistem de tip 4×4 permanent, astfel incat SUV-ul Jaguar sa se poata bata de la egal la egal cu adversarii germani. Nici nu se putea altfel…