Iar acesta este doar inceputul, caci, pana la anul pe vremea aceasta, oferta productorului din Ingolstadt va contine mai multe modele S si RS de cat au putut vreodata sa duca BMW si Mercedes.
Atacul lui Audi va incepe tare, apoi va slabi putin in intensitate, dupa care va termina en-fanfare. Cam ca o furtuna de vara. Primi noi negri deasupra Munchen-ului si Stuttgart-ului vor fi adusi de cei 500 CP ai lui S8, intaiul reprezentant al firmei celor patru cercuri care… va demonstra potentialul noului V8 biturbo de patru litri. Dezvoltat la comun cu Bentley, acesta va aparea si sub capotele lui S6 si S7, dar acolo va dezvolta “numai� 440, respectiv 470 CP (noul BMW M5 produce 560 CP, in timp ce Mercedes E 63 AMG propune, deocamdata, 525 CP). Asadar, putina liniste inainte de batalia decisiva. Purtata contra lui RS6.
V8-ul de patru litri va fi prezent si in echiparea celui mai tare Audi, insa, de data aceasta, vorbim despre o putere egala cu cea a fostului RS6. Adica 580 CP. Asta inseamna mai mult decat ofera azi oricare dintre inamicii sai, iar daca mai punem la socoteala si tractiunea integrala (plus cutia automata cu opt trepte, setata pentru acceleratii halucinante), ajungem la o inevitabila concluzie preliminara: daca-ti place viteza unui supercar, dar nu si capriciile sale, RS6 este alternativa optima.
Dar sa nu ne grabim: in definitiv, se zvoneste ca Audi pregateste si un RS7. Cu 600 CP…