plug-inde care dispune Honda la ora actuala.
Si pentru a fi siguri ca familia de calatori nu ramane in pana prostului dupa 5 km, japonezii au dotat AC-X cu un ansamblu compus dintr-un motor termic, pe benzina, de 1,6 litri care este cuplat la un motor electric.
Nu stim inca detalii despre ansamblul hibrid, dar am aflat ca autonomia lui AC-X este de peste 1000 km, cu un plin de benzina.
Nu-i rau deloc, nu-i asa?
Pentru a nu irosi pretiosul lichid, la propriu, din rezervor, inginerii de la Honda au definit doua moduri de functionare pentru AC-X: modul motor
, care permite functionarea ambelor motoare, pentru a asigura performante dinamice maxime, si un mod automat
care permite obtinerea celui mai eficient mod de deplasare.
Suntem siguri ca cine isi cumpara un astfel de model, nu vrea sa darame recordul de viteza pe sfertul de mila, astfel ca suntem la fel de siguri ca 99% dintre viitorii clienti vor opta pentru functionarea in modul automat
.