Aceasta prezentare survine dupa pleiada de imagini spion si videoclipuri teaser prezentate inainte de sarbatorile de iarna.
Motorizarea V8 vine ca un pas evident pentru aliniera la noile norme de poluare si eficienta, care ating si elitele, mai ales daca tinem cont de faptul ca Rolls-Royce a prezentat un model 100% electric cu ceva vreme in urma….
Bentley Continental GT V8 este animat de un motor V8 cu cilindreea de 4 litri capabil sa produca 500 CP si un moment maxim de 660 Nm, gratie supraalimentarii cu doua turbine.
Desi este un motor folosit deja in grupul VAG, din care face parte si Bentley, acest motor a fost optimizat pentru marele coupe britanic pentru a corespunde cerintelor unui astfel de model de varf.
Accelerarea pana la 100 de km/h se face in 4,8 secunde, iar viteza maxima este de 303 km/h, suficient pentru 99% din viitorii posesori de astfel de modele, credem noi.
Motorul de sub capota dispune d einjectie directa, un mod de functionare care prevede folosirea a doar 4 cilindri in regimuri usoare de condus, iar, pentru a asigura performantele de mai sus, cutia de viteza cu 8 rapoarte a fost optimizata pentru a asigura cele mai bune reprize de accelerare, in timp ce transmisia se face, evident, catre cele patru roti.
Daca perfromantele dinamice sunt demnde de un model supersport, atunci cifrele ce privesc economia de carburant ar trebui incadrate in clasa berlinelor familiale.
Conform comunicatului de presa, Bentley Continental GT V8 poate parcurge peste 800 de km cu un singur plin de carburant (!).
Singurele modificari aduse exteriorului tin de grila frontala vopsita intr-o nuanta de negru lucios si spoilerul frontal dotat cu trei admisii de aer,in timp ce posteriorul a primit un set de evacuari duble si un spoiler redesenat.
In plus, toate logo-urile Bentley, incluzand cele din centrul jantelor, sunt acum aplicate pe un fond din email rosu.
Pentru europenii dornici s-a anuntat si pretul de pornire: un maruntis de numai 136.000 de euro…