Potrivit CEO-ului Jan Ake Jonsson, SAAB ar putea redeveni o companie profitabila in cea de-a doua jumatate a lui 2011, cu conditia sa vanda, anual, intre 80.000 si 85.000 de masini.
Anterior anului de criza – asadar, in 2008 –, SAAB a comercializat 98.000 de vehicule, fapt care ne determina sa credem ca obiectivul suedezilor este perfect realizabil; totusi, pentru ca profitul sa fie cat mai solid, Jonsson si-ar dori o rata anuala de productie de circa 125.000 de vehicule. Chiar si asa, fabricantul nordic are armele necesare castigarii bataliei cu falimentul: in afara de recent lansatul 9-5, SAAB se afla in grafic pentru lansarea crossover-ului 9-4X, ce va ajunge pe piata la anul.
Un an mai tarziu vom face cunostinta si cu urmasul actualului 9-3, al carui design va fi puternic inspirat de catre cel specific industriei aeronautice.
In sfarsit, SAAB planuieste o patrundere masiva pe piata din China, unde va incerca sa sensibilizeze clientela cu un model mai mic si mai ieftin.