Susotelile privind intentia grupului german bantuie de multa vreme Internetul, dar acum avem, in persoana
lui Taigun, un prim indiciu solid. Priveste dincolo de aripile evazate, garda la sol generoasa, scuturile metalice sau hayonul din doua piese: in mod normal, ar trebui sa ramai cu muza mititelului de 3,86 metri lungime, 1,73 metri latime si 1,57 metri inaltime. Care, deloc surprinzator, este up! Sau, mai bine zis, oricare dintre modelele apartinand familiei New Small
.
Taigun a preluat de la up! nu doar tematica patratoso-rotunjita (sau rotundo-patratita, cum vrei), ci si motorul pe benzina de un litru; totusi, in cazul ultimului, lucrurile stau putin diferit. Si asta pentru ca supraalimentarea l-a transformat intr-un pachetel de nervi foarte interesant.
Sunt 110 CP si 175 Nm (de la 1.500 rpm, nota bene), care misca un corp de numai 985 kg; in consecinta, performantele lui Taigun iti lasa gura apa: 0-100 km/h in 9,2 secunde, consum mediu de 4,5 litri/100 km.
Cat despre latura practica, mentionam doar atat: consolele fata/spate nu depasesc 71 cm (aviz amatorilor de off-road), iar portbagajul poate inghiti, la nevoie, 987 de litri (280 de litri cu spatarul banchetei in pozitie normala). Perfect – acum vrem si un pret decent…