Intra in scena artileria grea, cu Herr Porsche la comanda…
918 Spyder va fi o masina rapida. Foarte rapida. Are un V8 de 4,6 litri, 580 CP si 500 Nm, plus doua agregate electrice care produc, impreuna, 245 CP. In total 795 CP si 780 Nm (ultimii, disponibili intre 1.000 si 4.000 rpm), tinuti in frau de uriase discuri carbon-ceramice: 410 mm pentru puntea fata, 390 mm pentru cea spate.
Mai sunt si niste roti cu jante de 21 inch dedicate axului posterior (cele aferente trenului fata masoara 20 inch), o transmisie PDK, o baterie litiu-ion de 6,8 kWh si un incarcator de 3,6 kW. Cu toatele, avand drept numitor comun caroseria din fibre de carbon.
Pretul de baza al jucariei
? 768.026 de euro. Iar asta e cea mai normala dintre cifrele pe care le vei citi aici…
Paradoxal, glu… pardon, obrazul se ingroasa pe masura ce valoarea optionalelor scad, dar, in loc sa explicam de ce, mai bine trage tu concluziile.
Pachet Weissach (usurarea masinii cu 35 kg, prin: folosirea intensificata a fibrei de carbon, titanului si ceramicii, adaugarea unor jante din magneziu, invelirea caroseriei in folie – in locul vopsirii – si indepartarea sistemului hi-fi si a celui de climatizare)? 71.400 de euro. Vopsea “liquid metal�? 47.600 de euro. Jante din magneziu? 29.750 de euro. Tapiserie din piele Authentic, cu textura speciala? 23.800 de euro. Sistem de incarcare rapida a bateriilor litiu-ion (reduce timpul de la doua ore la 30 de minute)? 20.230 de euro. Folie? 11.900 de euro. Kit de ridicare a caroseriei, in caz de drumuri proaste? 8.925 de euro. Si, cireasa de pe tort – ridicarea masinii din Leipzig, in loc de Zuffenhausen (din orasul de bastina a lui Porsche e gratis)? 6.545 de euro. Dovada ca e ceva in neregula cu planeta asta? Nepretuita…
Sursa: Rennteam