Toata lumea, care ne cunoaste, stie ca Lexus nu este in niciun top al preferintelor noastre.
Si, la fel, toata lumea tie ca nimic nu este permanent, altfel nu am avea continuumul spatiu-timp.
Lucrurile sunt pe cale sa se schimbe si, in premiera, spunem ca ne place Lexus!
Adio vremurile cand avea de-a face cu modele Toyota cu alta emblema.
Adio design facut de oameni ce pareau ca si-au luat diploma de arte plastice in interiorul Kremlinului.
Adio ambiguitate!
Lexus a inceput o redesenare totala a gamei, prin introducerea unei noi filozofii de design, L Finesse
si acum este gata sa ofere o linie de sedan-uri usor de identificat din orice unghi.
Desi suntem inca sceptici in cea ce priveste calandrul frontal, trebuie sa recunoastem ca este de efect, desi incurca putin lumea…
Am trecut acum 3 luni pe langa un LS facelift si am crezut ca e noul GS, pana cand am ajuns in partea laterala si mi-am dat seama ca este nava amiral a japonezilor.
Influentele vin de la LFA, care a dat startul relansarii japonezilor, inregistrand recordul de a fi cel mai scump automobil de serie produs in tara Soarelui Rasare.
Interiorul pastreaza linia inaugurata de GS, preluata apoi de LS, lucru destul de rar in Europa, dar si aici trebuie sa ne amintim de BMW, care a introdus noua tendinta de design cu Seria 3.
Am apreciat linia bordului cu orificiile de ventilare a habitaclului ce par rectangulare, privite din fata, si dau o nota de automobil clasic.
Nu insistam asupra designului, pentru ca puteti vedea imaginile si singuri, si vom merge mai departe.
Indicatoarele de bord sunt acum proiectate pe un ecran LCD, in timp ce butoanele ce comanda sistemul de climatizare folosesc tehnologia electrostatica.
Nu stim ce inseamna acest ultim detaliu, dar asta spun cei de la Lexus pe site-ul lor.
Motorizarile despre care se vorbeste cuprind un motor cu cilindreea de 2,5 litri, capabil sa produca peste 200 CP, precum si unul de 3,5 litri ce produce peste 300 CP.
Se spune ca va exista si un IS300 care va folosi motorul cu 4 cilindri, de 2,5 litri, dar in versiune hibridizata, pentru a produce aproximativ 240 CP.
PEntru noi este interesant faptul ca, desi avem in fata noul Lexus ISF sau, cel putin asa ni se spune pe siteul oficial, nu stim nimic despre ce se afla sub capota.
Suntem interesati sa stim daca merg pe solutia unui motor de camion, sau daca au trecut si ei la nivelul urmator si ofera un motor mai mic, dar ultra-eficient.
Mai multe detalii vor fi disponibile odata cu inceperea Salonului Auto de la Detroit.