Acasa » Stiri » Important la Detroit: Hyundai HCD-14 Genesis Concept

Important la Detroit: Hyundai HCD-14 Genesis Concept

Postat in 15 ianuarie 2013
/
Comments are off for this post

Un soi de BMW Grand Coupe incrucisat cu un Audi A7 si cu o emblema de Aston Martin stilizata.
Asta am avutin cap in timp ce rasfoiam imaginile digitale cu noul concept sud-coreean.
Plus un design care nu are nicio legatura, dar absolut niciuna, cu linia de design a modelelor actuale.
Poate ca prefigureaza viitoarea linie de design sau,iar aici speram sa ne inselam, au inceput sa faca un design specific fiecarui model, pentru ca, in final, sa avem de-a face cu o gama total eterogena. Sau o varza, mai pe romaneste.
Acest concept vine sa prefigureze viitoarea generatie Hyndai Genesis si lasa sa se intrevada ca exista posibilitatea introducerii unui coupe cu patru usi pentru a putea concura greii germani in toate clasele si nisele posibile.
Daca lasam la o parte designul, sa zicem unic, avem de-a face cu un sedan de aproximativ 5 metri lungime, cu o silueta joasa si plin de tehnologie de ultima ora.
Sub capota gasim cel mai nou V8 din generatia Tau capabil sa produca 430 CP cu ajutorul sistemului de injectie directa.

Toti acesti cai putere ajung pe asfalt prin intermediul unei cutii de viteze automate cu 8 trepe, creatie proprie a sud-coreenilor.
Accesul la habitaclu se face cu ajutorul a patru portiere ce se deschid in sens opus, botezate in SUA suicide doors , prezente si la Rolls-Royce Phantom, iar asta spune multe.

Daca tot am adus vorba despre interior, acesta poate rivaliza cu usurinta orice creatie avangardista a faimoasei Zaha Haddi si este un exemplu de design original si frumos.
Tehnologia prezenta la interior include si un sistem HUD ce va fi asemanator cu cel instalat in fratele Kia K9 (Quoris in Europa).
Pe langa sistemele obisnuite ce pot fi intalnite in interiorul lui Equus si Genesis, si-a facut aparitia si un sistem ce urmareste privirea soferului in timpul condusului, care se asigura ca acesta priveste unde trebuie, cand trebuie si ca nu este prea obosit pentru a face acest lucru, masurand intervalele de clipire.
O alta carcteristica a sud-coreenilor este aceea ca modelele de serie nu au nicio legatura cu conceptele prezentate la saloanele auto, asa ca vom astepta curiosi viitorul Genesis pentru a putea compara.