Din fericire, marea majoritate a tunerilor nu dau doi bani pe atentionarile celor de la Greenpeace, astfel incat suntem in continuare binecuvantati cu pachete de customizare tehnico-stilistice de calibrul lui DR700.
Creatie a pasionatilor de la 9ff si disponibil pentru recent lansatul Porsche 911 Turbo facelift, acesta include o pereche de turbocompresoare dezvoltate in-house, un nou arbore cotit, o operatiune de optimizare a transmisiei, o evacuare cu tonalitate ajustabila, un filtru de aer performant, intercooler-e noi, o galerie de admisie cu design unic si, evident, o nelipsita operatiune de ajustare a ECU-ului.
Rezultatul? Agregatul boxer de 3,8 litri “sare� de la 500 CP si 650 Nm la 700 CP si 870 Nm, iar masina ajunge la 100 km/h cu jumatate de secunda mai repede decat anterior patrunderii ei in atelierul lui 9ff (3,2 secunde in loc de 3,7 secunde).
Sprintul pana la 200 km/h este consumat in numai 9,4 secunde, iar daca mai era nevoie de inca un lucru care sa certifice ca acest kit nu este tocmai scump la cei 18.000 de euro, iat-o: Porsche 911 Turbo 9ff DR700 rezolva �proba� 0-300 km/h in doar 23 de secunde.
OK, mai trebuie gasita si o sosea potrivita…