Acasa » Features » Sex Machine

Sex Machine

Postat in 6 august 2012
/
Comments are off for this post

Desi este o melodie de pe vremea cand nu eram nascut, de fapt nu eram nici macar o stralucire in ochii parintilor mei, Sex Machine

se potriveste perfect coupe-ului sportiv al lui Peugeot.


Lasand la o parte vadita tenta sexuala, Peugeot RCZ este o masina minunata. Iar aici nu ma refer stricto senso la el ca automobil, ci ca la o

creatie tehnica in genere.

Forma sa nu mai lasa loc de nicio interpretare, esenta sportiva fiind emanata prin fiecare por virtual al pielii sale metalice si din

carbon.

Da, carbon, pentru ca acoperisul este facut din fibra de carbon ca la orice alt model sportiv sau supersportiv cu pedigree.

Pana in prezent, este singurul automobil testat pe care l-am cerut a doua oara, in doi ani si jumatate de cand am demarat proiectul i-

Car.
Am luat masina de la Peugeot, am facut planul de bataie si i-am dat bice.
Chiar i-am dat bice!. Prima parte a drumului catre munte s-a scurs normal cu viteze cuprinse intre 70 si 90 km/h, iar cand am ajuns la

Comarnic a inceput baletul :).
Era trecut bine de ora 22:00, cand incep mastodontii rutieri sa circule liber pe DN 1, asa ca totul a fost… minunat!

James Brown in boxe, cu Sex Machine inundand habitaclul lui RCZ, geamul soferului lasat la jumatate pentru a simti aerul de munte

si… picioarele mele dansand pe pedale.
Nu stiu daca il imitam pe zeul muzicii soul, ori pe Muhammad Ali cand intra in ring, dar pot sa spun ca dansam la volan, iar talpile mele controlau bolidul prin intermediul celor trei pedale montate pe podea.
Motorul urca in ture cuminte, dezinvolt si cu avantul unui atlet care s-a antrenat mult timp pentru proba asta si vrea sa arate ce poate.
Treapta I, pedala de acceleratie la podea, ambreiaj, treapta a II-a, ambreiaj, treapta a III-a, franare, traepta a II-a, depasit TIR,

accelerat, franare, accelerat, depasit TIR…

Asta ca sa va faceti o idee cum s-au scurs cei aproximativ 25 de kilometri…
A fost cel putin la fel de bine precum o partida de sex, facut pentru prima data cu o femeie de care esti indragostit (sau un barbat, trebuie

sa acordam cu genul), sub lumina stelelor .
Da, ca la 22 de ani!
Acum, masina asta este extrem de mica, iar spatiul interior a fost dimensionat cu zgarcenia unui inginer de curse care iti lasa suficient

spatiu cat sa intri si sa ai loc, dar sa nu faci miscari bruste! Caroseria are, probabi, cea mai optimizata forma din punctul de vedere al scurgerii aerului pe suprafata sa, tinand cont de platforma tehnica utilizata

Acum, nu spun ca este o masina de facut copii, dar, daca fata este suficient de flexibila si are grija, cred ca scaunul soferului este

suficient de spatios pentru… am luat-o rau de tot pe aratura…

Am lasat scaunul soferului pe spate, odata ajuns la Cota 1400, si am privit stelele, asa cum o fac de fiecare data cand am un test drive

noaptea, iar cerul este senin.
Era prea frig sa stau afara, plus ca se auzeau niste zgomote ciudate in padure, asa ca nu am riscat sa devin gustarea de noapte a unui urs

infometat sau a vreunui alt animal salbatic carnivor.


Revenind la scaunul soferului lasat pe spate in pozitia maxima, am stat relaxat pe el si am privit stelele prin luneta curbata care se prelungeste de la linia portbagajului pana in dreptul portierei pret de vreo doua ceasuri, timp in care m-am minunat de baletul cosmic ce se sefasura prin fata ochilor mei si m-am simtit insignifiant, raportat la scara cosmosului. Daca stau sa ma gandesc bine si plec de la presupunerea ca am fi singura planeta locuita, noi nu existam, din punct de vedere matematic!
Daca luam o estimare cu o eroare de 0,00000000000000000000000000000000000000001% sau chiar si un miliard de zecimale, un matematician neinsufletit ar declara ca nu existam, pentru ca o singura planeta in vastitatea de miliarde si miliarde de stele nu are cum sa existe, practc…

Odata terminat momentul filozofic si existential, am plecat spre Bucuresti cu suficienta cofeina cat sa ma tina treaza pana in Ploiesti, dar extrem de placut impresionat de masina.

Am ajuns in Bucuresti ultrahipermegaentuziasmat de masina asta si am decis sa cer o adoua parere.
Poate sunt eu prea subiectiv. Zis si facut!

Am zis ca cer parerea altor soferi experimentati, asa ca am vorbit cu Bogdan…
Pot sa zic ca mai aveam putin si faceam plangere la Politie… Nu vroia sa se mai dea jos de la volan!

Cea mai fun-to-drive masina de

pana acum!, inchei citatul.
Apoi intrebarea invariabila : chiar trebuie s-o dai inapoi :D?.
Este manevrabila, cei 200 CP produsi de motorul turbo de 1.6 litri isi fac datoria cu rigoarea tipica nemtilor, si consuma, frugal, benzina,

ca sa nu creada lumea ca tine post negru.

Desi puntea fata este responsabila cu punerea in miscare a micului bolid francez, toata puterea poate fi pusa pe asfalt liniar, in timp ce

masina poate fi controlata usor, fiind la fel de placuta la condus precum una cu propulsie (punte spate motoare), singurul moment in care

trebuia sa fiu atent fiind la accelerarea brusca, pentru ca tindea sa rupa aderenta si necesita o comanda ferma a directiei din partea

mea.

Povestea s-a repetat, si cu alte persoane, asa ca mi-am dat seama ca nu sunt prea subiectiv.

Peugeot RCZ chiar este o adevarata SEX MACHINE !
In orice sens vreti sa luat expresia. Doar ca este fun-to-drive sau chair vreti sa va simtiti ca la 22 de ani, in cazul in care nu

aveti 22 de ani, cu un disclaimer: fata chiar trebuie sa fie flexibila! :)).


Daca aveti cei aproximativ 25.000 EUR (pentru pretul actual vizitati www.peugeot.com.ro, pentru ca au niste oferte misto acum, si cautati o

masina care arata atata de bine incat intoarce absolut toate privirile din oras, puternica, economica si mai sexy decat o armata de

succubi, Peugeot RCZ este optiunea ideala.
De fapt, este singura optiune!