Stim, stim – sunt multi dintre voi care nu sunt de acord cu noi dar, pe bune: cum naiba sa bagatelizezi un combi cu tractiune integrala, la fel de mare ca Exxon Valdez si mai puternic decat un Lamborghini Gallardo LP560-4?
E adevarat, Audi l-a oferit pe RS6 si in versiune sedan, insa break-ul nu numai ca arata mai bine, ci transporta si mai multe bagaje; in plus, alura de combi ii conferea un aer ceva mai placid – momeala perfecta pentru “prada� din masinile sport.
Cat despre coplesitorul V10 biturbo de cinci litri, 579 CP si 650 Nm, ce sa mai vorbim? Ne rugam doar ca si viitorul RS6 sa aiba parte de o inima la fel de puternica.
Apropo de noul RS6, el isi va face debutul relativ la scurta vreme dupa dezvelirea viitorului A6 (eveniment ce va avea loc in 2011). Nimeni nu poate spune cu siguranta ce configuratie va avea monstrul mecanic inchis pe veci sub capota, insa aproape toti specialistii pariaza pe un V8 twin-turbo cu o putere intre 550 si 600 de cai.
Daca va fi asa, vom asista la un nou duel pasionant intre RS6, M5 si E63 AMG, in care, pentru prima oara, toti trei combatantii vor miza pe acelasi tip de arma: un V8 dublu-supraalimentat. Deutschland uber alles…